Servicii IT proaste și secrete. Incompetența la rang de miniștrii?

servicii IT

Până la servicii IT, sa spunem ca pe site-ul ministerului turismului este (era) un anunț despre o licitație. Se caută servicii pentru ca guvernul sa distreze 6 lideri de opinie! Ce înseamnă un lider de opinie care să merite a fi plimbat de guvern pe banii nostri… mi-este greu să spun. Eu sunt lider de opinie la mine acasă, la mine pe stradă, la mine-n cartier sau la dracu! Dar ce înțelege ministerul turismului prin lideri de opinie care să fie plimbați pe banii contribuabililor!? Nu știu și nici alții nu știu…

Ca să nu credeți că vorbesc prostii, vă rog să observați linkurile de mai jos. Și mai căutați și dvs ce e cu acești lideri de opinie… Oricum, ce-am găsit eu espre liderii de opinie sunt informații copiate din aceeași sursă, nicio lămurire suplimentară. Servicii IT…

>>> Achiziție servicii pentru lideri de opinie

>>> Captura de ecran

>>> Revista presei, despre liderii de opinie

De ce atâta secret și pe ce criterii au fost selectați liderii de opinie, nu înțeleg. Poate e o partidă de pescuit. O să aflăm, odată ș-odată…

Până una alta, iar se schimbă site-urile. Alte servicii IT, alți stăpâni, alte căruțe, proștii sunt mereu aceeași.

Vizionari de conjunctură

Am convingerea că dintre servicii IT, bune, guvernanții noștri au avut pe cele primite de la Sebastian Ghiță. De aceea nici nu se grăbesc ei să-l aducă în țară. Să nu spună prea multe. Trecând însă peste glumele nesărate, vreau să spun că într-adevăr, din punct de vedere al promovării pe internet, România are parte numai de incapabili. Sau incompetenți, e greu de ales între cele două calificative. O să vă explic și de ce și voi lua exemplul de la ministerul turismului. Iar in curand va si demonstrez cum sunt acelea servcii IT proaste si platite scump. De noi.

Cum se schimbă ministrul, se schimbă și site-ul ministerului. Adică vine un nou guvern, gata, se face un nou site! Asta costă bani. Dar ce contează!? Noul ministru are altă viziune, iar noua viziune trebuie arătată lumii întregi. De aceea se face un nou site. Atâta doar că până se face acest nou site durează foarte mult, încât atunci când noile pagini web vor fi gata, ministru nu va mai fi. Poate o fi ajuns deja la bulău…

Va veni un alt ministru al turismului, comandă alte servicii IT, are doar o altă viziune și care trebuie neapărat arătată. Se vor cheltui iarăși bani. Ciclul se repetă. Se schimbă ministrul, se face alt site, se cheltuiesc alți bani, altă viziune, iarăși alt ministru ș.a.m.d. Iar nouă, românilor de rând, ni se acrește de atâtea viziuni.

Cele mai proaste servicii IT la guvernul României

Unul dintre cele mai importante atribute pe care le are un site este capacitatea lui de promovare. Adică printr-un site se popularizează o idee, niște valori, se face reclamă. Da, iar de la Guvernul României, de la ministerul turismului adică, ne-am aștepta să promoveze turismul. Să aducă mai mulți străini, investitori, să ne fie și nouă mai bine.

Lucrurile nu sunt însă deloc așa. Fiecare schimbare de miniștri înseamnă de fapt doar alte servicii IT. Inseamna schimbarea unui site. Mă abțin să spun viziune, pentru că nu știu vreun ministru român cu viziune turistică, ci doar pecuniară.

Schimbarea site-urilor nu înseamnă deloc o creștere a calității lor. Site-urile sunt la fel de proaste și de încâlcite, nu spun nimic și nu promovează nimic. Doar cheltuie banii…

Voi reveni cu o demonstrație a ideii că prin promovarea pe internet (făcută de guvernul României) se cheltuie doar banii. Este ca în lucrările de construcții. Dacă vrei să ascunzi ceva bani îi bagi în pământ, că nu se văd. În IT e oarecum la fel, comanzi servicii IT sa schimbi site-ul că tot nu pricepe nimeni nimic.